Zakelijke dienstverlening

Communicatie- en gesprekstechnieken

Deze training is vooral bedoeld voor alle geïnteresseerden die binnen hun beroep dagelijks te maken hebben met communicatie als middel tot succes. Bijvoorbeeld: secretaresses, verkopers, accountmanagers, servicemedewerkers, management assistentes. De training is praktijkgericht van opzet waarbij de kandidaat input vanuit zijn of haar eigen werkcontext mag aandragen.

Minimum aantal deelnemers 10. Maximum aantal deelnemers 15.

2 dagdelen die op één dag verzorgd worden van 8.30 tot 16.30 uur.

€ 310,00 p.p., excl. btw.
Kosten voor de training zijn inclusief lesmateriaal, lunch, koffie, thee, water.

Rijn IJssel Training & Opleiding
026 3537260
training-opleiding@rijnijssel.nl

Dagdeel 1

  • Communicatiemodel
  • Verbale en non-verbale communicatie
  • Eigen stijl van communiceren
  • Kernkwaliteiten
  • Luisteren
  • Samenvatten en doorvragen
  • Vraagtechnieken

Dagdeel 2

  • Onderscheid feiten en interpretaties
  • Feedback geven
  • Feedback ontvangen
  • Oorzaken miscommunicatie
  • Inzicht in jezelf en anderen

Locatie

Deze training vindt plaats bij de vergader- en trainingsfaciliteiten van vier sterrenlocatie Hotel de Nieuwe Wereld te Wageningen: www.denieuwewereld.nl.

Indien gewenst kan deze cursus ook incompany aangeboden worden.

Open inschrijving  

Dit aanbod wordt gegeven op basis van open inschrijving, u kunt zich hiervoor voorlopig aanmelden via training-opleiding@rijnijssel.nl. Wanneer er voldoende deelnemers zijn om te kunnen starten wordt er een startdatum vastgelegd en kunt u zich definitief inschrijven via ons inschrijfformulier. Bij voldoende inschrijvingen gaat het aanbod definitief van start.