Horeca & voeding

Mystery guest

Als mysterie guest brengt Rijn IJssel Training & Opleiding een bezoek aan bedrijven, instanties en instellingen om service, kwaliteit, gastgerichtheid, hygiëne, etcetera te testen, beoordelen en terug te koppelen naar de opdrachtgever. Rijn IJssel Training & Opleiding kan u een training en/of een scholingsadvies op maat aanbieden.

  • Bedrijven die over kwaliteitsmeting willen beschikken om het niveau van hun bedrijf inzichtelijk te krijgen en te verbeteren.
  •  Bedrijven die over een nulmeting willen beschikken en kwaliteit willen borgen middels een Plan-Do-Check-Act cyclus.
  • Bedrijven die actief op zoek zijn naar verbeterpunten binnen hun eigen organisatie.
  • Horecabedrijven
  • Zorginstellingen
  • Dienstverlenende sector
  • MKB
  • Winkelbedrijf
  • Detailhandel
  • Banken

€ 275,00 (excl. btw) inclusief intake, bezoek, rapportage en advies. Exclusief reiskosten en verbruik.
 

Rijn IJssel Training & Opleiding
026 3537260
training-opleiding@rijnijssel.nl

Lesdetails

Een bezoek door de mystery guest van Rijn IJssel Training & Opleiding is bestemd voor bedrijven die bezig zijn met het meten en verbeteren van de kwaliteit, service en dienstverlening. Dit kunnen bedrijven en organisaties uit de particuliere en zakelijke dienstverlening zijn, maar ook overheidsinstellingen en bedrijven uit de retail- en hospitalitybranche. Wij verrichten onderzoek naar de sterkte punten én gemiste kansen in de dagelijkse werkzaamheden van opdrachtgevers. Daarnaast ondersteunt en adviseert de mystery guest van Training & Opleiding haar opdrachtgevers, op diverse manieren, bij het realiseren van hun commerciële doelstellingen. Bijvoorbeeld door het ontwikkelen en verzorgen van presentaties, workshops en trainingen voor het management en/of personeel van de organisatie. Rijn IJssel Training & Opleiding kan uw scholingsbehoefte invullen middels trainingen en/of cursussen op maat en indien gewenst in-company.

Werkwijze

Met de opdrachtgever wordt van tevoren een lijst met te beoordelen punten afgestemd. De mystery guest bezoekt de locatie, maakt zich niet kenbaar, maar gedraagt zich als reguliere gast/klant. De mystery guest toetst de met de opdrachtgever afgesproken eenheden, en beoordeelt deze op een schaal van 10.
De opdrachtgever ontvangt een verslag van het bezoek, inclusief de ervaringen, beoordelingen, verbeterpunten en eventueel een scholingsadvies.

Open inschrijving

Dit aanbod wordt gegeven op basis van open inschrijving, u kunt zich hiervoor voorlopig aanmelden via training-opleiding@rijnijssel.nl. Wanneer er voldoende deelnemers zijn om te kunnen starten wordt er een startdatum vastgelegd en kunt u zich definitief inschrijven ia ons inschrijfformulier. Bij voldoende inschrijvingen gaat het aanbod definitief van start.